Veelgestelde vragen
Bestellen & verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
Goed nieuws! Wij verzenden gratis in heel Nederland en België! Je hoeft je dus geen zorgen te maken over extra kosten als je iets bij ons wilt bestellen.
Hoe wordt mijn pakket verzonden?
Over het algemeen worden al onze bestellingen bij jou thuis geleverd met PostNL of DHL voor Nederland en BPost of DPD voor België.
De keuze van het verzendbedrijf kan echter per geval verschillen, afhankelijk van het volume van de bestelling of speciale zendingen.
Hoe lang is de levertijd?
Wij hanteren een cut-off tijd 12:00 uur (GMT+01:00) Centraal Europese Standaard Tijd (Amsterdam).
Er zijn twee levertijden:
1) Verwerkingstijd (ma-vr):
Je bestelling wordt beoordeeld, goedgekeurd en verpakt binnen 1-3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling. Het pakket wordt dan klaargemaakt voor verzending.
2) Levertijd (ma-vr):
Wanneer onze vervoerder het pakket ophaalt, gaat het naar jouw adres. Nederland/België: 4-8 werkdagen*.
*Alle levertijden zijn exclusief vertragingen door de douane. In seizoensperiodes zoals Kerst of Black Friday kunnen er vertragingen optreden.
Waar is mijn pakket?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met de exacte aflevergegevens. Je kunt dan je trackingnummer gebruiken om je pakket op elk gewenst moment te volgen op onze eigen trackingpagina:
STAPGEZOND bestelling volgen
Service, retourneren & ruilen
Met welke betaalmethode kan ik betalen?
We bieden onze klanten 100% veilige en versleutelde betaalopties.
Tijdens het afrekenen op onze website is het mogelijk om de volgende veilige betaalmethoden selecteren:
- iDeal
- Bancontact
- Apple Pay
- Google Pay
- Shop Pay
- American Express
- Maestro
- Mastercard
- Visa
- PayPal
Alle aangeboden betaalmethoden vind je in de laatste stap van het afrekenenproces.
Indien je vragen hebt, is het altijd mogelijk om contact op te nemen met onze klantenservice via: help@stapgezond.nl.
Hoe kan ik mijn bestelgegevens wijzigen?
Om het factuuradres of afleveradres van een geplaatste bestelling te wijzigen, vragen wij om contact op te nemen met onze klantenservice via ons contactformulier of per e-mail op help@stapgezond.nl. Hier helpen wij je graag verder!
Geen orderbevestiging ontvangen?
Af en toe kunnen onze orderbevestigingsmails door sommige e-mailproviders als spam worden gezien. Controleer daarom eerst daar je spamfolder.
Als je ook daar geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of via help@stapgezond.nl
Annuleren en retourneren?
Ben je niet tevreden met je bestelde artikelen of heb je kwaliteitsgebreken geconstateerd na ontvangst? Neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact op met ons team om een retour- of omruilprocedure te regelen.