Retourbeleid

(Een consument is elke natuurlijke persoon die een legale transactie aangaat voor doeleinden die in wezen niet commercieel of zelfstandig zijn).

We accepteren de annulering van een bestelling voordat het product is verzonden of geproduceerd. Als de bestelling wordt geannuleerd, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. We kunnen een bestelling niet annuleren als het product verzonden of geleverd is.

Retourneren (indien van toepassing)

Je hebt het recht om 30 dagen na aankomst van je bestelling te retourneren.

Let op: alleen producten in NIEUWE* staat kunnen worden geretourneerd, we behouden ons het recht voor om retourzendingen met gebruikssporen te weigeren.
*Nieuw = Dit zijn ongeopende producten in de originele verpakking en producten die nog nooit zijn gebruikt. Voor een retourzending hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via help@stapgezond.nl. Houd er rekening mee dat retourzendingen naar het opgegeven adres moeten worden gestuurd. We hebben verschillende retouradressen per regio en zullen afhankelijk van je locatie het beste adres zoeken. We sturen je retourgegevens en instructies per e-mail.

Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

Je kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen op help@stapgezond.nl.

Wij doneren onze retourzendingen aan een goed doel in samenwerking met GiveBackBox 💙

Retouradres EU

GiveBackBox / STAPGEZOND
Stefanow Ruszkowski 48
98-275 Brzeznio
Polen

Retouradres US (kan soms niet beschikbaar zijn)

GiveBackBox / STAPGEZOND
16677 Roscoe Blvd
North Hills CA 91343
De Verenigde Staten

Houd er rekening mee dat je als klant verantwoordelijk bent voor alle verzendkosten voor het retourneren. We raden je sterk aan om een traceerbare methode te gebruiken om je retourzending te versturen.

Houd er rekening mee dat we geen retourzendingen kunnen accepteren als niet aan deze communicatie-eis is voldaan. We streven ernaar om onze klanten een soepel en bevredigend retourproces te bieden, en het starten van een gesprek met ons team is een essentiële stap in het faciliteren van een efficiënt retourproces.

Als je nog vragen hebt of opheldering wilt over ons retourbeleid, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We zijn er om je te helpen en eventuele problemen op te lossen. Neem contact op met onze klantenservice voor het juiste retouradres.

Goed om te weten

Individueel bestelde of gepersonaliseerde producten komen niet in aanmerking voor een 30-dagen restitutie.

Als de retourzending wordt veroorzaakt door de consument, is de consument verantwoordelijk voor de verzendkosten. De specifieke kosten zijn gebaseerd op de expressvervoerder van je keuze.

Als de ontvangen goederen door onze schuld beschadigd of defect zijn, is de consument om deze reden geen verzendkosten verschuldigd.

De consument hoeft geen opslagkosten te betalen voor het retourneren van het product;

Terugbetaling (indien van toepassing)

Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je per e-mail een ontvangstbevestiging. We zullen u ook op de hoogte stellen van de acceptatie of afwijzing van de restitutie. Zodra we je retourzending hebben ontvangen en geverifieerd, ontvang je binnen 15 werkdagen je geld terug via de betaalmethode die je bij de bestelling hebt gebruikt.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem daarna contact op met je creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt verzonden. Neem vervolgens contact op met je bank. Het duurt vaak enige tijd voordat de terugbetaling wordt verzonden. Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds je geld niet hebt teruggekregen, neem dan contact met ons op via help@stapgezond.nl.

Neem contact op met onze klantenservice op help@stapgezond.nl voor een terugbetalingsadres.

We voldoen aan alle relevante wetten met betrekking tot retourzendingen en restituties.

We behouden ons het recht voor om ons retour- en restitutiebeleid te allen tijde te wijzigen om te voldoen aan toepasselijke wettelijke vereisten.

Contact

Lange Jansstraat 39
3512BA, UTRECHT
Nederland

help@stapgezond.nl
+31 085 060 5762

KvK: 78031613

Wij zijn te bereiken van maandag to vrijdag 9:00-21:00 uur